دلنوشت های بابابزرگ

خرید بک لینک
جرمی ندارم بیش از این کز دل هوا دارم تو را

از زعفران رویه من رو می بگردانی چرا


بلند بالا منوم دیوانه ی تو

قرق کردن مرا از خانه ی تو


قرق کردندو در مسجد میخوابوم

سرم در مسجدو دل خانه ی تو

آی بیا سبزه نگاروم بنشین دمی کناروم

مو غریب این دیاروم جز تو دلداری نداروم


سر راهت نشینوم خسته خسته

گل ریحون بچینوم دسته دسته

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:49

یه شروع جدید
یه زندگی دوباره
دستم به زانوم و یه یا علی
خدایا دستمو بگیر نذار بیوفتم

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: شروع,شروع ماه رمضان,شروع دوباره,شروع لیگ برتر,شروع المپیک,شروع فصل سوم گوزل,شروع لالیگا,شروع سریال ماه پیکر,شروع فصل دوم شهرزاد,شروع جنگ جهانی اول, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

این خاطره هاست که آدم رو از پا درمیارهفرقی نداره که اون زمان اتفاق خوب افتاده یا اتفاق بدچند وقت که بگذره واسه تک تک ثانیه هاش دلت تنگ میشهلالا لالا لالایی لالا لالا لالاییلالایی لالایی لالاییببار ای نم نم بارانزمین خشک را تر کنسرود زندگی سر کندلم تنگه دلم تنگهبخواب ای دختر نازمبه روی سینه ی بازمکه همچون سینه ی سازمهمش تنگه، همش تنگهلالا لالا لالایی لالا لالا لالاییلالایی لالایی لالاییلالایی کن مرغک مندنیا فسان استهر ناله ی شب گیر این گیتار محزوناشک هزاران مرغک بی آشیان استببار ای نم نم بارانزمین خشک را تر کنسرود زندگی سر کندلم تن دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: دلم تنگه,دلم تنگه پرتقال من,دلم تنگه پرتقال من متن,دلم تنگه براي گريه كردن,دلم تنگه پرتقال من mp3,دلم تنگه مثل ابرای تیره,دلم تنگه برات, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

یه روز سنگ صبوری و دوای دردش

یه روزی هم میشی درد بی درمون و آینه ی دِغِش

زندگی بالا پایین داره

و فعلا در یه موضوعی من در مرحله ای ام که سراشیبی ها تموم شده، سر بالایی های نرم هم تموم شده. شیبای خیلی سخت مونده که برسم به قله.

خدایا. ما صبرمون زیاده. خودت درست کن واسمون

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

امشب
هم خیییییلی خوب بود هم خیلی بد
یه عالمه حس خوشی
یه عالمه حس تلخ
کلی سر درد واسه حسای بدی که داشتم
ولی کلی فراموشی بخاطر حسای خوبی که بعدش بهم رسید
رفته بودم خوانش
داشتان جالب و با حال و خنده دار
ولی کلی باید تلاش میکردم که تمرکز کنم و حواسم به نمایش باشه و بفهممش. هی وسطش حواسم پرت میشد


خدایا دوستت دارم

عید فطر مبارک

قالب نو مبارک

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: نمایشنامه خوانی,نمایشنامه خوانی دیوار,نمایشنامه خوانی نگین,نمایشنامه خوانی چیست؟,نمایشنامه خوانی آنا کارنینا,نمایشنامه خوانی شب سال نو,نمایشنامه خوانی رضوی,نمایشنامه خوانی سیزده,نمایشنامه خوانی یک دقیقه سکوت,نمایشنامه خوانی در برج میلاد, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

لعنت به حرفایی که نمیتونی بزنی
لعنت به حرفایی که میخوای بزنی ولی میمونه تو دلت
فقط باید مشت کنم بزنم تو دیوار. یا سیگار کنم دود کنم هوا

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: لعنت آباد,لعنت,لعنت آباد بهشت زهرا,لعنت بر عمر,لعنت به این زندگی,لعنتی ترین حوالی,لعنت به من مازیار فلاحی,لعنت به عشق,لعنت به هرچی رفتنه,لعنتها الملائكة حتى تصبح, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

امشب رفتم خرید کنمتو ماشین بودم، سر راهم دو تا سرباز راهنمایی رانندگی بودن، دست بلند کردن، سوارشون کردم.تو ماشین فرهاد داشت میخوند. با خودم گفتن اینا احتمالا سرباز شهرستانی هستن و آهنگای محلیه خودشون رو دوس دارن، یا آهنگای سطح پایین تر از فرهاد.سربازی که جلو نشسته بود گفت این کیه که داره ادای فرهاد رو در میاره. نگاش کردم و با لبخند گفتم خود فرهاده. کلی شاد شد. منم کلی شاد شدم که میشناخت فرهادو. صدای ضبط رو بیشتر کردم که سه تایی حال کنیم با صداش.فرهاد گفت: "ای کاش آدمی وطنش را همچون بنفشه ها با خود میبرد هر کجا که خواست" سربازه با حسرت منو نگا کرد گفت عحب ج دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: امشب شب مهتابه,امشب ميخوام مست بشم,امشب شام چی بپزم,امشب منم مهمان تو,امشب شب مهتاب,امشب شب مهتابه لیلا فروهر,امشب دلم گرفته,امشب شب عشقه,امشب كه مست مستم,امشبم مثل همیشه محشری, نویسنده: بازدید: 7 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

خیلی وقته اینجا سر نزدم
حالم عجیبه
وحشتناکم
اصلا اوکی نیستم

دلنوشت های بابابزرگ...

ما را در سایت دلنوشت های بابابزرگ دنبال می‌کنید

برچسب: حال مناير,حالة خاصة,حالة عشق,حالات واتس اب,حالي حالي,حالة حب,حال,حالة الطقس,حالا خورشید,حالت تهوع, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 20 شهريور 1395 ساعت: 13:48

صفحه بندی